به گزارش روابط عمومی بیمارستان نرگسی :

روح الله کهزادی سرپرست بیمارستان نرگسی گفت: طی چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی جهت تکمیل و راه اندازی بخش های این بیمارستان صورت گرفته است.

وی گفت: راه اندازی اتاق عمل به صورت کامل و جهت ارائه خدمت، رفع مشکلات و راه اندازی ماشین های بیهوشی، فعال سازی بخش مراقبت های ویژه،

تامین دستگاه های خنک کننده، تامین و نصب دستگاه بی خطر سازی زباله های عفونی، اصلاح سیستم دفع فاضلاب بیمارستانی، خرید ست های جراحی چشمی و تجهیزات پزشکی مصرفی،

قرارداد با بخش خصوصی چشم پزشکی و خدمت لیزیک برای اولین بار در استان، اماده سازی بخش های پشتیبان، ارتقا و تامین سیستم های آی تی از مهم ترین اقدامات انجام گرفته طی این مدت کوتاه در بیمارستان نرگسی می باشد.


کهزادی در ادامه گفت: کلیه زیرساخت های لازم جهت خدمت رسانی در این بیمارستان انجام گرفته است. دو کار بزرگ اصلاح چیلر و تامین سرور نیز در آینده نزدیک در حال اجرا و پیگیری می باشد.

تامین نیروی های تخصصی این بیمارستان نیز در مراحل پایانی مجوز آزمون می باشد تا در نهایت این بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی مجهز و پیشرفته خدمت رسانی خود را آغاز نماید.

سرپرست بیمارستان نرگسی در پایان از همکاران خود در این مرکز به خاطر همکاری در اجرای برنامه ها قدردانی نمود.همچنین از مدیریت شبکه بهداشت و درمان‌ که در همه برنامه ها همواره پشتیبان و همراه با مجموعه بیمارستان بود نیز قدردانی نمود.

کهزادی ضمن تشکر از پیگیری های موثر نماینده محترم مردم شهرستان و مجموعه مدیریت دانشگاه که پشتیبانی های لازم را داشته، فعالیت این مرکز درمانی را در آینده نزدیک از مهم‌ترین برنامه سلامت شهرستان دانست.