وبینار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان "برنامه عملیاتی سال 1405 و نحوه تخصیص اعتبارات پژوهشی" برگزار گردید

در مورخ 24 خرداد 1405 ساعت 8 تا 10 صبح وبیناری توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان "برنامه عملیاتی سال 1405 و نحوه تخصیص اعتبارات پژوهشی" برگزار گردید در این وبینار معاون، مدیران و کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در سالن جلسات معاونت حضور داشتند. جلسه با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم و با سخنان آقای دکتر اخوان شروع گردید و ایشان به ارتباط بودجه با نحوه عملکرد دانشگاه ها در برنامه عملیاتی 1405 اشاره نموده و اعلام نمودند که علاوه بر پایش میدانی برنامه ها ، تیمی متشکل از کارشناسان معاونت توسعه وزارت متبوع، جهت بررسی عملکرد دانشگاه ها اعزام خواهند شد . سپس آقای دکتر آخوند زاده و سایر مدیران و مسئولین معاون تحقیقات و فناوری وزارت متبوع، در خصوص برنامه ها و فعالیت های هر مدیریت توضیحاتی ارائه نمودند. از جمله: ایجاد ارتباطات دانشگاه و صنعت،پایش اعتبارات پژوهشی مرتبط با قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بازآرایی ساختارهای تحقیقاتی، احصا اولویت های تحقیقاتی، هزینه کرد هدفمند اعتبارات ماده 56 ، اجرای آیین نامه پژوهانه جامع بند الف ماده 94 که درخواست کردند جهت اعضای هیات علمی و پژوهشگران جلسات توجیهی برگزار و سامانه نان معرفی گردد. وبینار بعد از پرسش و پاسخ به پایان رسید.

تصاویر پیوست