به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مراسم معنوی زیارت عاشورا همزمان با دهه اول ماه محرم در معاونت غذا و دارو برگزار می‌شود.

 مراسم معنوی زیارت عاشورا همزمان با دهه اول ماه محرم در معاونت غذا و دارو برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کارشناس امور فرهنگی معاونت غذا و دارو با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی، تعمیق باورهای دینی و بهره‌مندی کارکنان از فضای معنوی ماه محرم، مراسم قرائت زیارت عاشورا در تمامی روزهای کاری دهه اول محرم از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح در سالن رازی معاونت غذا و دارو برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور مدیران، کارشناسان و کارکنان معاونت برگزار شده و فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان فراهم می‌آورد.
کارشناس امور فرهنگی معاونت غذا و دارو ضمن دعوت از کارکنان برای حضور در این برنامه معنوی اظهار داشت: برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی در محیط کار، علاوه بر تقویت روحیه معنوی و همدلی میان کارکنان، نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ سازمانی و ترویج ارزش‌های اسلامی دارد.

تصاویر پیوست