در تاریخ ۳۱ خردادماه، در پی دعوت قبلی کمیته انضباطی مشاغل کارگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کمیته انضباطی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جلسهای مشترک با هدف به اشتراکگذاری تجربیات، تبادل دیدگاهها و بارش افکار در محل دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست، اعضای هیأت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تشریح تجربیات ۱۳ ساله خود در حوزه فعالیتهای کمیته انضباطی پرداختند و کتاب تدوینشده توسط آن هیأت را معرفی و ارائه کردند.
پس از آن، به مدت حدود یک ساعت تبادل نظر و هماندیشی میان اعضای دو هیأت انجام شد. همچنین هیأت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تشریح آییننامه انضباطی خود پرداخت و پیشنهادهای لازم برای ارتقای هرچه بهتر آییننامههای موجود از سوی طرفین مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
این جلسه با جمعبندی مباحث و تأکید بر تداوم تعاملات و بهرهگیری از تجربیات مشترک به پایان رسید.
