نشست  بررسی وضعیت و چالش‌های نیروهای طرحی  دانشگاه با حضور دکتر سیده رقیه پناهی، رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران حوزه‌های ذی‌ربط برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر پناهی در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در ارتقای شاخص‌های سلامت استان، تصریح کرد: توسعه عادلانه و شفاف‌سازی فرایندها، رکن اصلی مدیریت در دانشگاه است و ما در زمینه به‌کارگیری و ساماندهی نیروهای طرحی، پایبندی به اصل عدالت در جذب و شایسته‌سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌ایم تا ضمن تکریم کادر درمان، از ظرفیت‌های موجود به شکلی بهینه، منصفانه و بر اساس ضوابط قانونی بهره‌مند شویم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هدف ما این است که نیروهای طرحی با آرامش خاطر و انگیزه بالا در مراکز درمانی خدمت کنند و در این مسیر، هرگونه فرآیند جذب باید مبتنی بر شفافیت و عدالت باشد تا تمامی افراد از فرصت‌های برابر برخوردار گردند.
 
در ادامه این نشست، معاونین و مدیران حاضر با ارائه گزارشی از وضعیت موجود، پیشنهادات عملیاتی خود را جهت رفع موانع اداری  ارائه دادند.
 
تصاویر پیوست