چهارمین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور دکتر سیده رقیه پناهی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جابری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونین در محل سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
 
در این نشست، اعضای هیئت رئیسه به بررسی مهم‌ترین مسائل حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، درمانی و بهداشتی دانشگاه پرداختند و راهکارهای ارتقای خدمات سلامت در سطح استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
همچنین در ادامه جلسه، گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری معاونت‌ها ارائه شد و بر لزوم هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف دانشگاه برای تحقق اهداف نظام سلامت و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم تأکید شد.